Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Dia itu aku !
Saturday 29 September 2012 • 08:59 • 0 comments

Allah,
saban hari waktu berlalu,
aku masih tersenyum kaku,
meniti laluan hidup yang masih jauh berliku,
tetapi mindaku,
masih terperangkap dengan kisah lalu,
mesih terbayang sketsa nostalgia dahulu

Allah
dikala orang lain bergembira
dikala orang lain yang hatinya penuh cinta
dan aku
masih mampu untuk teguh berdiri
masih gagah untuk menggerakkan dengan kendiri
tetapi siapakah yang mengetahui segala isi hati ?

Allah
kenapa diriku
masih terbayang dosa silamku
adakalanya hatiku rapuh dengan ketentuanMu
mengapa aku terlalu jahil untukMu
terkadang hatiku sungguh malu
aku tidak mampu untuk membayangkan
bagaimana keadaan diriku
pada hari ketentuanMu
dimana pada hari itu
seluruh tanganku,kakiku,anggota badanku
menjadi saksi atas segala kelakuanku

Allah
terimalah taubat dan air mataku
aku akui
aku bukanlah seorang Rabiatul Adawiyah
jauh sekali seperti Saidatina Khadijah
tetapi aku mohon,ya Allah
KUATKAN HATIKU DALAM MENGHADAPI SEGALANYA !






xoxo, The Shining Star



About Me

Hadfina Sarfina | SPM candidate | Wanna be the best among the best | Try not feel regret or might sad | Try to be a solehah person



« Go back to entries
« Look her profile
« Anything here

Music Of Me


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google