Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Aku dan F
Friday 28 September 2012 • 02:58 • 0 comments

Aku hanyalah manusia.Punya rasa,punya cinta.Katanya yang dahulu mampu menggetarkan jiwa.Semangatnya terkadang mengalir kepada diriku jua.Ahh,sukarnya menjaga hati.Bagaimana untuk aku positifkan segala cinta.Aku tidak mampu untuk berdusta pada diri.Aku terkadang suka terkadang geram dengan F ini.Letih untuk aku menetapkan satu perasaan kepadanya.Tetap.Tidak berubah.Minat.Tidak mudah mengalah.Sehinggakan mama suatu hari pernah berkata 'yang penting kena minat dia dahulu'.Dan baru aku faham,seterusnya aku akan suka seterusnya berusaha untuk menggapainya :D

Terkadang ada orang menawarkan hadiah jika aku mendapatnya.Ya,aku bahagia.Tapi terkadang hatiku luka.Ada orang yang lebih layak.Atau istilah lain pandai memikat hatinya.Dan orang itu berada dihadapanku!.Tapi aku tidak akan mudah mengalah.Meski terlewat,tapi aku berjaya juga mendapatkannya.Sekurangnya aku menjadi orang yanag berkebolehan.Dan aku pasti,kejayaan akan datang terus mengejar kita.Rasaku bahagia dan bahagia itulah yang membahagiakan aku.

Dan kini,berkat sokongan guru,diri dan rakan,aku semakin menyayangi F ini.Aku bersyukur kerana mengenali F pada tahun ini.Terima Kasih,F!Aku akan berusaha untuk memperoleh F untuk melihat ibuku tersenyum bangga dengan anak sulungnya.InsyaAllah.
Apakah bagaimanakah mengapakah F itu ?








F itu ialah.....











FIZIK!













xoxo, The Shining Star



About Me

Hadfina Sarfina | SPM candidate | Wanna be the best among the best | Try not feel regret or might sad | Try to be a solehah person



« Go back to entries
« Look her profile
« Anything here

Music Of Me


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google